Згідно з пунктом 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 91 Бюджетного кодексу України, враховуючи звернення директора комунального підприємства «Інститут розвитку міста та цифрової трансформації» від 13.12.2024 №175, Черкаська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення міської ради від 01.12.2022 №33-24 «Про Програму цифрового перетворення Черкаської міської територіальної громади «Цифрове місто Черкаси» на 2022 – 2025 роки», а саме:
1.1. Внести зміни та доповнення до пункту 10 розділу 2 Програми таблиці «Напрямки використання», а саме:
- перерозподілити напрямки використання коштів;
- викласти в новій редакції таблицю «Напрямки використання, а саме:
№ з/п |
Визначення заходу |
Відповідальний за виконання |
Строки виконання |
Обсяги фінансування, тис. грн |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
1 |
Забезпечення ЧМР та її органів необхідним обладнанням |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
|
2746,0 |
|
|
2 |
Закупівля серверу з метою створення актуальної бази містян, що мають право на пільги |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
401,0 |
|
|
|
3 |
Закупівля послуг з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення (М.Е.Doc, LOGIKA, Ліга-Закон, програма для створення реєстру территоріальної громади, інтернет-портал "Радник у сфері публічних закупівель", програма бухгалтерського обліку) |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
350,0 |
541,6 |
510 |
560,5 |
4 |
Забезпечення сталого функціонування комунального підприємства, діяльність якого пов'язана із забезпеченням розвитку місцевих електронних ресурсів, шляхом надання фінансової підтримки, та на погашення заборгованості. |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
400,0 |
2612,9 |
2850,5 |
3838,0 |
5 |
Закупівля послуг у сфері інформатизації (впровадження системи електронного документообігу, в т.ч. послуги інтернет-провайдера ) |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
|
6463,0 |
356,5 |
|
6 |
Закупівля послуг у сфері інформатизації (впровадження додаткових модулів для сайту Черкаської міської ради) |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
|
754,0 |
|
|
7 |
Закупівля послуг у сфері інформатизації |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
|
848,6 |
780,0 |
536,0 |
8 |
Закупівля послуг у сфері комплексних систем захисту інформації (КСЗІ) |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
|
1000,0 |
|
|
9 |
Закупівля альтернативних засобів зв'язку для працівників апарату ЧМР |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
|
2000,0 |
|
|
10 |
Закупівля послуг у сфері інформатизації (розроблення сайту та мобільного додатку "Черкаси цифрові") |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
|
1500,0 |
|
|
11 |
Закупівля інформаційних послуг (моніторинг цифрових компетентностей містян) |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
|
100,0 |
|
|
12 |
Придбання технічного обладнання для КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
130,0 |
1700,0 |
1247,5 |
663,5 |
13 |
Придбання програмного забезпечення для КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
21,3 |
|
|
|
14 |
Підготовка кадрів у закладах професійної освіти (навчання працівників КП) |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
|
10,0 |
|
|
15 |
Закупівля послуг із розміщення інформації (інформування громадян про міські цифрові сервіси) |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
|
30,0 |
|
|
16 |
Закупівля послуг із проведення протокольних заходів (проведення заходів щодо просування цифровізації громади, приурочених до місцевих свят або визначних дат) |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
|
99,0 |
|
|
17 |
Закупівля послуг у сфері інформатизації (встановлення та налаштування шаблону сайту системи управління Wordpress, в т.ч. послуги інтернет-провайдера ) |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
|
50,0 |
|
|
18 |
Забезпечення комунального підприємства необхідними предметами, матеріалами, обладнанням та інвентарем |
КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
2023-2025 рр |
|
500,6 |
|
|
19 |
Виконання рішень суду (судових наказів). |
|
|
|
136,0 |
|
|
|
Всього |
|
|
1302,3 |
21091,7 |
5744,5 |
5598,0 |
|
Всього |
|
|
33736,5 |
1.2. Викласти у нові редакції пункт 11 розділу 2 таблиці «Результативні показники, що характеризують виконання місцевої бюджетної програми»:
Показники |
Одиниці виміру |
2022 рік |
2023 рік |
2024рік |
2025рік |
Всього |
1 Затрати |
Обсяг видатків на цифрові сервіси для громади та їх підтримку |
тис. грн. |
- |
3152,6 |
780 |
536,0 |
4468,6 |
Обсяг видатків на придбання програмного забезпечення |
тис. грн. |
371,3 |
7004,6 |
866,5 |
560,5 |
8802,9 |
Обсяг видатків на придбання обладнання |
тис. грн. |
531,0 |
7446,0 |
1247,5 |
663,5 |
9888,0 |
Обсяг видатків на освітні заходи |
тис. грн. |
|
10,0 |
|
|
10 |
Обсяги видатків на заходи з просування цифровізації громади та моніторингу |
тис. грн. |
|
229,0 |
|
|
229 |
Обсяг фінансової підтримки на виплату заробітної плати працівникам КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
тис. грн. |
400,0 |
2312 |
2649,9 |
3637,8 |
8999,7 |
Обсяг видатків на погашення заборгованості по єдиному соціальному внеску |
тис. грн. |
|
23,3 |
|
|
23,3 |
Обсяг видатків на виконання рішень суду (судових наказів) |
тис. грн. |
|
136,0 |
|
|
136 |
Обсяг видатків на забезпечення комунального підприємства необхідними предметами, матеріалами, обладнанням, інвентарем та послугами |
тис. грн. |
|
778,2 |
200,6 |
200,2 |
1179 |
2 Продукт |
Загальна кількість цифрових сервісів для громади |
Од. |
|
4 |
9 |
3 |
16 |
Загальна кількість придбаного програмного забезпечення |
Од. |
4 |
5 |
7 |
5 |
21 |
Загальна кількість придбаного обладнання |
Од. |
5 |
182 |
4 |
4 |
195 |
Загальна кількість освітніх заходів |
заходів |
|
1 |
|
|
1 |
Загальна кількість заходів з просування цифровізації громади та моніторингу |
заходів |
|
3 |
|
|
3 |
Кількість працівників КП "Інститут розвитку міста та цифрової трансформації" |
осіб |
5 |
8 |
8 |
11 |
8 |
Кількість облікованих заборгованостей в Державній податковій службі України по єдиному соціальному внеску |
шт. |
|
1 |
|
|
1 |
Кількість судових рішень (наказів) , що потребують виконання |
шт. |
|
7 |
|
|
7 |
3 Ефективність |
Середня вартість одного цифрового сервісу |
тис. грн. |
- |
788,2 |
86,7 |
178,7 |
279,3 |
Середня вартість одиниці програмного забезпечення |
тис. грн. |
92,8 |
1400,9 |
123,8 |
112,1 |
419,2 |
Середня вартість одиниці придбаного обладнання |
тис. грн. |
106,2 |
40,9 |
311,9 |
165,9 |
50,7 |
Середня вартість одного освітнього заходу |
тис. грн. |
|
10,0 |
|
|
10,0 |
Середня вартість одного заходу з просування цифровізації громади та моніторингу |
тис. грн. |
|
76,3 |
|
|
76,3 |
Середньомісячна заробітна плата одного працівниками |
тис. грн. |
12,9 |
24,1 |
27,6 |
27,6 |
23,1 |
Середній обсяг видатків на погашення заборгованості по єдиному соціальному внеску |
тис. грн. |
|
23,3 |
|
|
23,3 |
Середній обсяг видатків на виконання одного рішення суду (наказу) |
тис. грн. |
|
19,4 |
|
|
19,4 |
4 Якість |
Відсоток створених цифрових сервісів від запланованих |
% |
- |
100 |
100 |
100 |
100 |
Відсоток придбаного програмного забезпечення від запланованого |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
Відсоток придбаного обладнання до запланованого |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
Відсоток проведених освітніх заходів від запланованих |
% |
|
100 |
|
|
100 |
Відсоток проведених заходів з просування цифровізації громади та моніторингу |
% |
|
100 |
|
|
100 |
Відсоток виплаченої заробітної плати |
% |
100 |
100 |
100 |
100 |
100 |
Відсоток погашення заборгованості |
% |
|
100 |
|
|
100 |
Відсоток виконання рішень суду (судових наказів) до потреби |
% |
|
100 |
|
|
100 |
2. Контроль за виконанням рішення покласти на директора департаменту освіти та гуманітарної політики Богдана Бєлова та постійну комісію міської з питань гуманітарної та соціальної політики (Катерина Холупняк).
|