ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | LVI |
Скликання: | VIII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер рішення: | 1 |
Проголосовано: | 14.03.2025 14:08:07 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
13
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
10
ТЕКСТ РІШЕННЯ: № 1
Про внесення змін до рішення 40 сесії 8 скликання від 20.12.2023 «Про затвердження Програми соціального захисту населення Юнаківської сільської ради на 2024 – 2025 роки»
УКРАЇНА
ЮНАКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
СУМСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
VІІІ СКЛИКАННЯ
LVІ СЕСІЯ
РІШЕННЯ
від 14 березня 2025 року с. Юнаківка
Про внесення змін до рішення 40 сесії 8 скликання від 20.12.2023 «Про затвердження Програми соціального захисту населення Юнаківської сільської ради на 2024 – 2025 роки»
Керуючись Законами України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про соціальні послуги», «Про державні соціальні стандарти та державні соціальні гарантії», «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», «Про реабілітацію жертв політичних репресій в Україні», «Про жертви нацистських переслідувань», «Про соціальний захист дітей війни», «Про основи соціального захисту бездомних осіб і безпритульних дітей», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», Бюджетним кодексом України, Юнаківська сільська рада
ВИРІШИЛА:
- Внести зміни до додатків 1-15 Програми соціального захисту населення Юнаківської сільської ради на 2024 – 2025 роки»
- Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань планування фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку.
Сільський голова Олена СІМА
Додаток 1
до Програми соціального захисту населення
Юнаківської сільської ради на 2024-2025 рік,
затвердженої рішенням 56 сесії 8 скликання
Юнаківської сільської ради від 14.03.2025
Паспорт програми
Назва програми | Програма соціального захисту населення Юнаківської громади на 2024-2025 роки |
Розробник програми | Виконавчий комітет Юнаківської сільської ради |
Відповідальний виконавець програми | Виконавчий комітет Юнаківської сільської ради |
Співвиконавці | Структурні підрозділи виконавчого комітету Юнаківської сільської ради, підприємства, установи та організації Юнаківської сільської ради |
Мета програми | Основною метою Програми є реалізація політики у сфері соціального захисту населення, підвищення рівня життя населення, надання соціальних допомог та послуг незахищеним верствам населення Юнаківської об’єднаної територіальної громади (Юнаківська сільська рада, Кияницький старостинський округ, Басівський старостинський округ, Могрицький старостинський округ) та сім’ям, які знаходяться в складних життєвих обставинах і неспроможні їх самостійно подолати, сім’ям, які постраждали під час обстрілів з боку росії, втратили майно. |
Строки виконання програми | 2024-2025 роки |
Фінансування програми | Фінансування програми здійснюється за рахунок коштів бюджету Юнаківської громади та інших коштів, не заборонених законом |
Очікуванні результати виконання | Підвищення життєвого рівня малозабезпечених громадян, забезпеченняв всебічної підтримки соціально вразливих верств населення, часткове вирішення їх проблемних питань соціального характеру, попередження випадків насильства в сім’ї та мінімізація їх проявів, надання допомоги сім’ям які постраждали внаслідок обстрілів з боку Росії. |
Контроль за виконанням програми | постійна комісія з питань планування фінансів, бюджету та соціально-економічного розвитку |
Необхідний обсяг коштів на виконання Програми соціального захисту населення Юнаківської сільської ради у 2024-2025 рік
Необхідний обсяг коштів у 2025 році (грн.) |
|
Сільський бюджет | 1355638,00 |
Залучені кошти | - |
ВСЬОГО | 1355638,00 |
Прогнозовані видатки на виконання заходів
Програми соціального захисту населення Юнаківської сільської ради
на 2024-2025 рік
Необхідний обсяг коштів за роками | |
У 2025 році (тис. грн.) | |
Забезпечення функціонування пунктів обігріву громадян, пунктів незламності для забезпечення зв’язком та інтернетом населення громади. | Спонсорські кошти |
Сприяння здійсненню соціальної реабілітації осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю | Кошти обласного бюджету |
Створення умов для організації дозвілля та активного відпочинку осіб похилого віку | Кошти обласного бюджету |
Матеріальна підтримка соціально незахищених верств населення | |
Надання матеріальної допомоги учасникам бойових дій на території інших держав, які зареєстровані на території громади для поліпшення житлово-побутових умов | 20000,00 |
Надання матеріальної допомоги Захисникам і Захисницям, (учасникам АТО та ООС, мобілізованим,) які зареєстровані на території громади для поліпшення житлово-побутових умов | 200000,00 |
Надання матеріальної допомоги до Дня матері матерям, які втратили дітей-військовослужбовців (Захисників і Захисниць, учасників АТО та ООС, мобілізованих) | 50000,00 |
Надання матеріальної допомоги дітям військовослужбовців (Захисників і Захисниць, учасників АТО та ООС, мобілізованих) батьки яких загинули | 50000,00 |
Надання матеріальної допомоги родинам полонених і зниклих безвісти Захисників і Захисниць України, учасників АТО та ООС, мобілізованих, інших ветеранів війни | 50000,00 |
Надання матеріальної допомоги постраждалим (поранення, контузія) Захисникам і Захисницям, (учасникам АТО та ООС, мобілізованим,) які зареєстровані на лікування | 30000,00 |
Надання матеріальної допомоги сім’ям на поховання Захисників і Захисниць України, учасників АТО та ООС, мобілізованих, інших ветеранів війни | 50000,00 |
Допомога сім’ям, які знаходяться в cкладних життєвих обставинах на подолання наслідків пожежі чи іншого стихійного лиха, надання допомоги сім’ям які постраждали внаслідок обстрілів з боку Росії | 250000,00 |
Надання матеріальної допомоги ліквідаторам аварії на ЧАЕС 1-2 категорії | 15000,00 |
Вшанування осіб, яким виповнюється 100, 105, 110 | 3000,00 |
Забезпечення вшанування осіб, яким виповнюється 100, 105, 110 | 10000,00 |
Допомога на лікування | |
Одноразова матеріальна допомога на лікування онкохворих осіб, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю І групи. | 250000,00 |
Відшкодування витрат на поховання | |
Відшкодування поховання учасникам АТО та ООС, учасникам Революції Гідності, Захисникам і Захисницям, або надання матеріальної допомоги сім’ям на поховання | 20000,00 |
виплата матеріальної допомоги на поховання сім’ям в яких померлі на момент смерті були працездатного віку і ніде не працювали, та тих від яких відмовились рідні та близькі | 20500,00 |
Відшкодування витрат пов’язаних з наданням пільг на послуги зв’язку (абонентна плата за квартирний телефон) окремим категоріям громадян | 5000,00 |
Виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі | 180000,00 |
Попередження насильства в сім’ї та протидія торгівлі людьми | Коштів не потребує |
Заходи щодо попередження насильства в сім’ї | |
Заходи щодо попередження випадків торгівлі людьми | |
Організація оздоровлення дітей пільгових категорій | Обласний бюджет та кошти благодійних організацій |
Забезпечення прав внутрішньо переміщених осіб | Коштів не потребує |
Секретар сільської ради Ренат Нізамієв
Додаток 2
до рішення 56 сесії 8 скликання Юнаківської сільської ради «Про затвердження програми соціального захисту населення Юнаківської сільської ради» на 2024-2025 рік»
від «14» березня 2025 року
НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ (ПІДПРОГРАМИ), ЗАВДАННЯ ТА ЗАХОДИ
Програми соціального захисту населення Юнаківської сільської ради» на 2024-2025 рік
(назва програми)
Пріоритетні завдання | Заходи | Строк виконання заходу | Виконавці | Джерела фінансу-вання | Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. грн. у т.ч.: | Очікуваний результат | |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
Підпрограма 1. Надання соціальних послуг. | |||||||
Завдання 1. Поновляти та підтримувати банк даних соціально малозахищених категорій громадян, які потребують допомоги та послуг: - перелік громадян, в розрізі категорій, потребуючих допомоги та підтримки; - відомості про надання усіх видів допомоги громадянам. |
Виявлення та облік соціально малозахищених категорій громадян, які зареєстровані та /або проживають на територіїї сільської ради і мають право на отримання соціальних послуг | протягом 2025 року |
Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради |
Коштів не потребує | Можливість мати необхідну інформацію про соціально малозахищені категорії громадян. | ||
Завдання 2. Забезпечення організації надання якісних соціальних послуг відповідно до потреби мешканців громади | Визначення потреб населення у соціальних послугах, планування роботи з розвитку системи надання соціальних послуг із урахуванням таких потреб | протягом 2025 року |
Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради, КУ ЦНСП Юнаківської сільської ради |
Коштів не потребує | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | ||
Забезпечення інформування населення про перелік та умови надання соціальних послуг |
протягом 2025 року |
Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради, КУ ЦНСП Юнаківської сільської ради |
Коштів не потребує | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | |||
Підвищеннякваліфікації працівників установ, що надають соціальні послуги | протягом 2025 року |
Виконавчий комітет сільської ради, КУ ЦНСП Юнаківської сільської ради | Коштів не потребує | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | |||
Завдання 3. Надання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі | Здійснити виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі | Щомісяця протягом року | Виконком Юнаківської сільської ради | Сільський бюджет | 180000,00 | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | |
Підпрограма 2. Соціальна підтримка осіб з інвалідністю. | |||||||
Завдання 1. Забезпечити реалізацію прав осіб з інвалідністю. | Підтримання в актуальному стані інформації про дітей з інвалідністю, які потребують медичної та соціальної реабілітацїі | протягом 2025 року |
Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради |
Коштів не потребує | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | ||
сприяння у проведенні диспансерних оглядів осіб з інвалідністю та громадян похилого віку. | протягом 2025 року |
Фахівці Сумського районного центру ПМСД смт.Степанівки | Коштів не потребує | Запобігання проявам та розповсюдженню захворювань серед мешканців громади | |||
проведення роз’яснювальної роботи серед роботодавців щодо переваг збереження існуючих та створення додаткових робочих місць для осіб з інвалідністю | протягом 2025 року |
Виконком сільської ради спільно з центром зайнятості | Коштів не потребує | Забезпечення реалізації прав осіб з інвалідністю на працю | |||
вжиття заходів щодо систематичного медичного обслуговування працюючих осіб з обмеженими фізичними можливостями | протягом 2025 року |
Амбулаторія ЗПСМ с.Юнаківка Сумського району Сумської області | Коштів не потребує | Забезпечення реалізації прав осіб з інвалідністю на працю | |||
сприяння створенню умов для вільного доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів соціальної інфраструктури | постійно | Підприємства, підприємці сільської ради | Кошти підприємців | Підвищення рівня соціальної захищеності осіб з інвалідністю | |||
виявлення дітей з інвалідністю, які не навчаються, організація їх навчання та виховання | протягом 2025 року |
Керівники ДНЗ, ЗЗСО , виконком сільської ради, управління освіти, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради | Коштів не потребує | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | |||
забезпечення реалізації права на освіту дітей з обмеженими фізичними можливостями у ДНЗ та ЗЗСО | протягом 2025 року |
Керівники навчальних закладів | Коштів не потребує | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | |||
Підпрограма 3. Соціальні гарантії окремим категоріям громадян. | |||||||
Завдання 1. Забезпечити надання одноразової матеріальної допомоги окремим категоріям громадян, які зареєстровані на території громади: | надання одноразової матеріальної допомоги особам, які опинилися в складних життєвих обставинах через пожежу чи іншого стихійного лиха, обстрілів з боку росії, внаслідок яких пошкоджене або повністю зруйноване майно, тяжкого поранення (загибелі) внаслідок обстрілів з боку росії | одноразово протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | Сільський бюджет, обласний бюджет | 250000,0 | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | |
надання одноразової матеріальної допомоги для проведення лікування онкохворим, особам з інвалідністю І групи, тяжких захворювань (вартість лікування яких 100 тис.грн. і більше) | одноразово протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | Сільський бюджет, обласний бюджет | 250000,0 | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | ||
Надання матеріальної допомоги ліквідаторам аварії на ЧАЕС 1-2 категорії | одноразово протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | Сільський бюджет | 15000,00 | Підтримка ліквідаторів аварії на ЧАЕС 1-2 категорії | ||
Виплата матеріальної допомоги на поховання сім’ям в яких померлі на момент смерті були працездатного віку і ніде не працювали, та тих від яких відмовились рідні та близькі | У разі потреби | Виконком Юнаківської сільської ради | Сільський бюджет | 20500,00 | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | ||
Завдання 2. Вшанування осіб, яким виповнюється 100, 105, 110 років |
Забезпечення вшанування осіб, яким виповнюється 100, 105, 110 років |
одноразово протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | Обласний бюджет | 3000,00 | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | |
Підпрограма 4. Соціальна підтримка родин Захисників і Захисниць України, учасників антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил), учасників бойових дій на території інших держав, інших ветеранів війни та членів їх сімей | |||||||
Завдання 1. Надання матеріальної допомоги учасникам бойових дій | Надання матеріальної допомоги учасникам бойових дій на території інших держав, які зареєстровані на території громади до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав | одноразово протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | Сільський бюджет, обласний бюджет | 20000,00 | Підтримка учасників бойових дій на території інших держав | |
Надання матеріальної допомоги Захисникам і Захисницям, (учасникам АТО та ООС, мобілізованим,) які зареєстровані на території громади до Дня Захисника і Захисниці України | одноразово протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | Сільський бюджет | 200000,00 | Підтримка Захисників і Захисниць України (учасників АТО та ООС, мобілізованих) | ||
Надання матеріальної допомоги до Дня матері матерям, які втратили дітей-військовослужбовців (Захисників і Захисниць, учасників АТО та ООС, мобілізованих) | одноразово протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | Сільський бюджет | 50000,00 | Підтримка сімей Захисників і Захисниць України (учасників АТО та ООС, мобілізованих) | ||
Надання матеріальної допомоги постраждалим (поранення, контузія) Захисникам і Захисницям, (учасникам АТО та ООС, мобілізованим,) які зареєстровані на території громади на лікування | одноразово протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | Сільський бюджет | 30000,00 | Підтримка Захисників і Захисниць України (учасників АТО та ООС, мобілізованих) | ||
Надання матеріальної допомоги дітям військовослужбовців (Захисників і Захисниць, учасників АТО та ООС, мобілізованих)батьки яких загинули | одноразово протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | Сільський бюджет | 50000,00 | Підтримка сімей Захисників і Захисниць України (учасників АТО та ООС, мобілізованих) | ||
Надання матеріальної допомоги родинам полонених і зниклих безвісти Захисників і Захисниць України, учасників АТО та ООС, мобілізованих, інших ветеранів війни | одноразово протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | Сільський бюджет | 50000,00 | Підтримка сімей Захисників і Захисниць України (учасників АТО та ООС, мобілізованих) | ||
Надання матеріальної допомоги сім’ям на поховання Захисників і Захисниць України, учасників АТО та ООС, мобілізованих, інших ветеранів війни | одноразово протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | Сільський бюджет | 50000,00 | Підтримка сімей Захисників і Захисниць України (учасників АТО та ООС, мобілізованих) | ||
Надання матеріальної допомоги на оздоровлення військовослужбовцям, звільненим з війсьткової служби за станом здоров’я | одноразово протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | Сільський бюджет | 50000,00 | Підтримка сімей Захисників і Захисниць України (учасників АТО та ООС, мобілізованих) | ||
Відшкодування поховання Захисників і Захисниць України, учасників АТО та ООС, мобілізованих, інших ветеранів війни або надання матеріальної допомоги сім’ям на поховання | одноразово протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | Сільський бюджет | 20000,00 | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | ||
Завдання 2. Вшанування померлих Захисників і Захисниць України, учасників антитерористичної операції (операції Об'єднаних сил) | Забезпечення відшкодування за вcтaновлення пам’ятників та облаштуваннямісць поховання загиблих (тих, які пропали безвісти), померлих Захисників і Захисниць України, учасників антитерористичної операції (операції Об'єднаних сил) | протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | сільський бюджет | 25000,00 | Підтримка учасників бойових дій на території інших держав, Захисників і Захисниць України, учасників АТО та ООС, інших ветеранів війни | |
Завдання 3. Матеріальна підтримка родин Захисників і Захисниць України, учасників АТО та ООС | Надання матеріальної допомоги дітям Захисників і Захисниць України, учасників АТО та ООС до Дня захисту дітей | одноразово протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | сільський бюджет | 152000,00 | Підтримка учасників бойових дій на території інших держав, Захисників і Захисниць України, учасників АТО та ООС, інших ветеранів війни | |
Підпрограма 3. Надання пільг, встановлених чинним законодавством. | |||||||
Завдання 1. Забезпечення надання пільг з оплати послуг зв’язку | Відшкодування витрат пов’язаних з наданням пільг на послуги зв’язку(абонентна плата за квартирний телефон) окремим категоріям громадян | Щомісяця протягом року | Виконком Юнаківської сільської ради | Сільський бюджет | 5000,00 | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | |
Завдання 2. Пільговий проїзд | Здійснення компенсаційих виплат за пільговий проїзд учасників антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил), членів сімей загиблих (померлих)Учасників антитерористичної операції (операції Об'єданихсил), інших ветеранів війни та добровольців із числа учасників антитерористичної операції (операції Об'єднанихсил), осіб, якi супроводжують особу з інвалідністю внаслідок війни I групи за проїзд автомобільним транспортом на автобусних маршрутах загального користування | Протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | Сільський бюджет | 11700,00 | Підтримка учасників бойових дій на території інших держав, Захисників і Захисниць України, учасників АТО та ООС, інших ветеранів війни | |
Здійснення компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян автомобільним транспортом на автобусних маршрутах загального користування | Протягом 2025 року | Виконком Юнаківської сільської ради | Обласний бюджет | 270,00 | Підтримка учасників бойових дій на території інших держав, Захисників і Захисниць України, учасників АТО та ООС, інших ветеранів війни | ||
Підпрограма 4. Соціальна підтримка дітей пільгової категорії населення. | |||||||
Завдання 1. Забезпечити безкоштовним харчуванням дітей дошкільного віку закладів дошкільної освіти. | - діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування, діти з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах, діти з малозабезпечених сімей, діти з числа осіб, визначених у ст.10 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», дітей потерпілих від Чорнобильської катастрофи | Протягом року | Управління освіти, Виконком сільської ради |
Сільський бюджет | - | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | |
Завдання 2. Забезпечити безкоштовним харчуванням дітей шкільного віку освітніх закладів | - звільнення від оплати за харчування дітей І-ІV класів, діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування, діти з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних класах, діти з малозабезпечених сімей, діти з числа осіб, визначених у ст..10 ЗУ «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», дітей потерпілих від Чорнобильської катастрофи | Управління освіти, Виконком сільської ради |
Сільський бюджет | - | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | ||
Завдання 3. Забезпечити новорічними подарунками вихованців закладів дошкільної освіти. |
|
грудень 2025 року |
Управління освіти, Виконком сільської ради |
Сільський бюджет | 85000,00 | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | |
Завдання 4. Організація оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. | Організація безоплатного оздоровлення дітей з інвалідністю, дітей, які виховуються у малозабезпечених сім’ях, дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування. | 1 раз на рік протягом 2025 року |
Управління освіти, Виконком сільської ради |
Обласний бюджет | - | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | |
Завдання 7. Надання одноразової матеріальної допомоги дітям, позбавленим батьківського піклування | Виплата одноразової матеріальної допомоги дітям, позбавленим батьківського піклування, які закінчили навчальний заклад |
Управління освіти, Виконком сільської ради |
Сільський бюджет | 18168,00 | Підвищення рівня соціальної захищеності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування | ||
Виплата одноразової матеріальної допомоги дітям, позбавленим батьківського піклування, які досягли 18-річного віку | Управління освіти, Виконком сільської ради |
Сільський бюджет | Підвищення рівня соціальної захищеності дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування | ||||
Підпрограма 5. Протидія домашньому насильству на насильстві за ознаками статі. | |||||||
Завдання 1. Профілактика та протидія домашньому насильству та насильству за ознакою статі | Забезпечення діяльності координаційної ради з питань сімейної, гендерної політики та протидії торгівлі людьми та iншиx дорадчих органів | протягом 2025 року |
Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради |
Коштів не потребує | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | ||
Визначення уповноважених (координаторів)та відповідальних осіб, якізабезпечують координацію /реалізацію заходів у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, насильству заознакою статі, рівних пpaв та можливостей жінок i чоловіків, з метою ефективного реагуванняна випадки домашнього насилъства | протягом 2025 року |
Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради |
Коштів не потребує | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | |||
Забезпечення впровадження корекційних програм для осіб, які вчинили домашнє насильство та насильство за ознакою статі, притягнення кривдника до відповідальності, передбаченої законом, зокрема виконання рішень судів про проходження корекційних пpoграм | протягом 2025 року |
Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради |
Коштів не потребує | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | |||
Створення та забезпечення діяльності мобільних бригад соціально психологічної допомоги для осіб, які постраждали від домашнього насильства чи насильства за ознакою статі | протягом 2025 року |
Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради |
Коштів не потребує | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | |||
Попередження фізичного домашнього насильства, насильства за ознакою статі шляхом реагування на випадки психологічного насильства, зокрема, в сім'ях, які опинилися у складних життєвих обставинах, а також в родинах військовослужбовців та працівників правоохоронних органів, які повернулись із зони бойових дій | протягом 2025 року |
Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради |
Коштів не потребує | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | |||
Забезпечення діяльності мобільних бригад соціально-психологічної допомоги особам, які постраждали від конфлікту | протягом 2025 року |
Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради |
Коштів не потребує | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення. | |||
Підпрограма 6. Підтримка внутрішньо переміщених осіб | |||||||
Завдання 1. Забезпечення прав внутрішньо переміщених осіб згідно чинного законодавства | Визначення і задоволення потреб внутрішньо переміщених осіб | протягом 2025 року |
Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради |
Кошти благодійних організацій | Підвищення рівня соціальної захищеності найбільш вразливих верств населення | ||
Надання інформаційних послуг внутрішньо переміщеним особам, проведення інформаційних кампаній стосовно прав ВПО | 2025 | Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради |
Не потребує фінансування | - | Надано інформаційних послуг, спрямованих на підвищення рівня обізнаності внутрішньо переміщених осіб щодо рішень з питань реалізації їх прав |
||
Проведення інформаційної кампанії серед населення щодо здійснення евакуації та заходів подальшої підтримки внутрішньо переміщених осіб, запобігання торгівлі людьми |
2025 | Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради |
Не потребує фінансування | - | Підвищено рівень обізнаності щодо здійснення евакуації та заходів подальшої підтримки внутрішньо переміщених осіб, запобігання торгівлі людьми |
||
Надання соціальних послуг внутрішньо переміщеним особам відповідно до індивідуальних потреб з метою їх адаптації до нових умов проживання | 2025 | Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради |
Місцевий бюджет | У межах фінансових можливостей | Стовідсотково забезпечено соціальними послугами, спрямованими на адаптацію внутрішньо переміщених осіб |
||
Сприяння підвищенню рівня згуртованості, безбар’єрності та толерантності в суспільстві шляхом проведення заходів з питань культури діалогу, соціальної згуртованості, безбар’єрності та багатофункціональності культурного простору |
2025 | Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту |
Місцевий бюджет | У межах фінансових можливостей | Створено прийнятні умови для відновлення культури діалогу, підвищено рівень толерантності в суспільстві |
||
Організація та надання безоплатної первинної кваліфікованої медичної допомоги внутрішньо переміщеним особам у медичних закладах громади | 2025 | КНП «ЦАЗПСМ СЮ ЮСР СР СО» |
Місцевий бюджет | У межах фінансових можливостей | Поліпшення індикативних показників здоров’я | ||
Надання матеріальної допомоги на лікування та подолання складних життєвих обставин внутрішньо переміщених осіб, зокрема сім’ям з дітьми | 2025 | Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради |
Місцевий бюджет | У межах фінансових можливостей | Посилено соціальний захист, надано допомогу для подолання складних життєвих обставин |
||
Забезпечення продовольчими товарами та засобами гігієни внутрішньо переміщених осіб | 2025 | Виконавчий комітет сільської ради, відділ соціального захисту населення Юнаківської сільської ради |
Місцевий бюджет, інші джерела не заборонені законодавством | У межах фінансових можливостей | Задоволення потреб внутрішньо переміщених осіб | ||
Придбання подарункових наборів для дітей з числа ВПО до свят (Новорічно – різдвяних свят, Дня захисту дітей) | 2025 | Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту | Місцевий бюджет, інші джерела не заборонені законодавством | У межах фінансових можливостей | Забезпечення освітньо -культурних потреб дітей з числа ВПО | ||
Організація навчання та виховання дітей з числа внутрішньо переміщених осіб у дошкільних та шкільних навчальних закладах Юнаківської сільської ради | 2025 | Управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту | Не потребує фінансування | - | Реалізація права переселених громадян на освіту | ||
Разом коштів | 1355638,00 |
Секретар сільської ради | Ренат НІЗАМІЄВ |
Додаток 3 до Програми
ПОРЯДОК
надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які внаслідок недостатнього матеріального забезпечення потребують
соціальної підтримки
1. Порядок надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які внаслідок недостатнього матеріального забезпечення потребують соціальної підтримки (далі – Порядок) визначає механізм надання та виплати одноразової матеріальної допомоги, що надається згідно заходів, передбачених Програмою щодо посилення соціального захисту громадян на період 2025 року.
2. Матеріальна допомога надається важко і хронічно хворим громадянам, особам з обмеженими фізичними можливостями, учасникам АТО і ООС та іншим громадянам, які внаслідок недостатнього матеріального забезпечення потребують соціальної підтримки (які зареєстровані або проживають на території Юнаківської сільської ради).
3. Для надання одноразової матеріальної допомоги, заявник надає до особистого звернення такі документи:
- ксерокопія паспортного документу, що засвідчує особу заявника та адресу його місця реєстрації;
- ксерокопія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
- ксерокопія одного з документів: пенсійного посвідчення, посвідчення особи з інвалідністю, учасника бойових дій, інше посвідчення, що встановлює його статус, тощо.
4. Крім документів, зазначених у пункті 3 цього Порядку, при необхідності заявник надає такі документи:
- довідка про стан здоров'я та необхідність лікування громадянина;
- документи, що підтверджують надзвичайні обставини, які призвели до скрутного становища;
- ксерокопії підтверджуючих документів про оплату за лікування;
- ксерокопію свідоцтва про смерть;
- ксерокопію трудової книжки;
- довідка з центру зайнятості;
- інші документи, що можуть підтверджувати необхідність надання одноразової матеріальної допомоги,
- акт обстеження житлових умов заявника, складений виконавчим комітетом сільської ради за місцем його проживання.
5. У разі відсутності необхідного пакету документів, які є необхідними для надання одноразової грошової допомоги (пункт 3, 4 Порядку), заява повертається до заявника для подальшого зібрання документів.
6. Звернення громадян щодо надання одноразової матеріальної допомоги разом із документами, наведеними у пунктах 3 та 4 даного Порядку, направляються на реєстрацію.
7. За наслідками розгляду отриманих документів, виконавчий комітет Юнаківської сільської ради може відмовити в наданні одноразової матеріальної допомоги, якщо:
- сім'я протягом поточного року вже отримувала одноразову матеріальну допомогу з коштів сільського бюджету.
8. Визначити розмір одноразової матеріальної допомоги :
1) проведення медичних операцій та довготривалого лікування – 6,5 тисяч гривень;
2) лікування онкохворих та осіб з інвалідністю першої групи - 6,5 тис. грн.;
3) дороговартісне лікування та проведення складних медичних операцій– від 6,5 до 20 тисяч гривень;
4) особам, які потерпіли внаслідок пожежі, стихійного лиха – 6,5 тисяч гривень ;
5) цивільним особам, які постраждали внаслідок збройної агресії РФ проти України, отримали поранення від мінно-вибухових травм – 6,5 тисяч гривень;
6) одноразова матеріальна допомога до Дня вшанування Захисників і Захисниць України учасникам АТО і ООС, учасникам бойових дій внаслідок збройної агресії РФ проти України, військовослужбовцям Збройних Сил України – 2,0 тис. грн. а учасникам АТО та ООС, яким встановлено статус «Особа з інвалідністю внаслідок війни» в розмірі:
- 17 тис. грн. ( особам з інвалідністю внаслідок війни І групи);
- 13 тис. грн. (особам з інвалідністю внаслідок війни ІІ групи);
- 6,5 тис. грн. (особам з інвалідністю внаслідок війни ІІІ групи);
7) одноразова матеріальна допомога до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав (Афганістан) – 2,0 тис. грн.;
8) одноразова матеріальна допомога до Дня Захисту дітей дітям учасників АТО і ООС, учасників бойових дій внаслідок збройної агресії РФ проти України військовослужбовців Збройних Сил України - 2 тис. грн.;
9) матеріальна допомога до Дня матері матерям, які втратили дітей- військовослужбовців під час АТО і ООС та збройної агресії РФ проти України та осіб, які приймали безпосередню участь у здійсненні заходів з забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії РФ на території Юнаківської сільської ради- 13 тис. грн.;
10) надання матеріальної допомоги особам, житло яких пошкоджене або зруйноване внаслідок збройної агресії РФ проти України і які не можуть отримати компенсацію за програмою Євідновленя з об’єктивних причин та не мають у власності іншого придатного для проживання житла- від 5 до 20 тис. грн.;
11) одноразова матеріальна допомога Почесним донорам України на поліпшення матеріально-побутових умов проживання в розмірі 3 тис. грн.;
12) одноразова матеріальна допомога особам, що постраждали від аварії на ЧАЕС І категорії (ліквідаторам), з нагоди відзначення Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС в розмірі 2 тис. грн.;
13) допомога до 100 річного ювілею жителів Юнаківської сільської ради в розмірі 3000 грн.;
15) допомога на поховання сім’ям, в яких померлі на момент смерті були працездатного віку і ніде не працювали надається в розмірі 4100 грн.
Секретар сільської ради Ренат НІЗАМІЄВ
Додаток 4
до Програми
Порядок
надання одноразової матеріальної допомоги на оздоровлення військовослужбовцям, звільненим з військової служби за станом здоров’я
1. Порядок надання одноразової матеріальної допомоги на оздоровлення військовослужбовцям, звільненим з військової служби за станом здоров’я (далі – Порядок) визначає механізм надання та виплати одноразової матеріальної допомоги, що надається згідно заходів, передбачених Програмою щодо посилення соціального захисту військовослужбовців у 2025 році.
2. Матеріальна допомога надається військовослужбовцям, звільненим з військової служби за станом здоров’я, які зареєстровані або проживають на території Юнаківської сільської ради.
3. Розмір одноразової матеріальної допомоги – 10 тис. грн..
4. Для надання одноразової матеріальної допомоги, заявник надає до особистого звернення такі документи:
- ксерокопія паспортного документу, що засвідчує особу заявника та адресу його місця проживання;
- ксерокопія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
- довідка про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва);
- ксерокопія довідки про безпосередню участь особи у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України;
- довідка військово- лікарської комісії;
- інші документи, що можуть підтверджувати необхідність надання одноразової матеріальної допомоги,
- картка реквізитів для проведення операції попонення карткового рахунку.
5. У разі відсутності необхідного пакету документів, які є необхідними для надання одноразової грошової допомоги (пункт 4 Порядку), заява повертається до заявника для подальшого зібрання документів.
6. Звернення громадян щодо надання одноразової матеріальної допомоги разом із документами, наведеними у пункті 4 даного Порядку, направляються на реєстрацію.
7. Юнаківська сільська рада проводить відшкодування відповідно до кошторисних призначень.
8. Відшкодування здійснюється тільки в межах бюджетних асигнувань, передбачених у сільському бюджеті на вказані цілі.
Секретар сільської ради Ренат НІЗАМІЄВ
Додаток 5
до Програми
Порядок
надання одноразової матеріальної допомоги родинам полонених військовослужбовців та зниклих безвісти за особливих обставин
1. Порядок Надання одноразової матеріальної допомоги родинам полонених військовослужбовців та зниклих безвісти за особливих обставин (далі – Порядок) визначає механізм надання та виплати одноразової матеріальної допомоги, що надається згідно заходів, передбачених Програмою щодо посилення соціального захисту військовослужбовців на 2025 рік.
2. Матеріальна допомога надається родинам полонених військовослужбовців та зниклих безвісти за особливих обставин, які зареєстровані або проживають на території Юнаківської сільської ради.
3. Розмір одноразової матеріальної допомоги – 13 тис. грн..
4. Для надання одноразової матеріальної допомоги, заявник надає до особистого звернення такі документи:
- ксерокопія паспортного документу, що засвідчує особу заявника та адресу його місця проживання;
- ксерокопія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
- сповіщення про зникнення безвісти;
- документ, що підтверджує родинні зв’язки з військовослужбовцем, зниклим безвісти:
а) для дружини/чоловіка – свідоцтва про шлюб;
б) для дитини – свідоцтво про народження дитини;
в) для батьків – свідоцтво про народження військовослужбовця, зниклого безвісти;
г) для осіб, які перебували на утриманні полоненого/ зниклого безвісти – документ, що підтверджує перебування на утриманні полоненого/ зниклого безвісти військовослужбовця.
- інші документи, що можуть підтверджувати необхідність надання одноразової матеріальної допомоги,
- картка реквізитів для проведення операції попонення карткового рахунку.
5. У разі відсутності необхідного пакету документів, які є необхідними для надання одноразової грошової допомоги (пункт 4 Порядку), заява повертається до заявника для подальшого зібрання документів.
6. Звернення громадян щодо надання одноразової матеріальної допомоги разом із документами, наведеними у пункті 4 даного Порядку, направляються на реєстрацію.
7. Юнаківська сільська рада проводить відшкодування відповідно до кошторисних призначень.
8. Відшкодування здійснюється тільки в межах бюджетних асигнувань, передбачених у сільському бюджеті на вказані цілі.
Секретар сільської ради Ренат НІЗАМІЄВ
Додаток 6
до Програми
Порядок надання одноразової матеріальної допомоги на лікування, відновлення та реабілітацію особам, які отримали травму, поранення, контузію, каліцтво при виконанні службового обов’язку під час безпосередньої участі у здійсненні заходів з забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії РФ проти України
1. Порядок Надання одноразової матеріальної допомоги на лікування, відновлення та реабілітацію особам, які отримали травму, поранення, контузію, каліцтво при виконанні службового обов’язку під час безпосередньої участі у здійсненні заходів з забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії РФ проти України (далі – Порядок) визначає механізм надання та виплати одноразової матеріальної допомоги, що надається згідно заходів, передбачених Програмою щодо посилення соціального захисту військовослужбовців у 2025 році.
2. Матеріальна допомога надається військовослужбовцям, які зареєстровані або проживають на території Юнаківської сільської ради).
3. Розмір одноразової матеріальної допомоги від 6,5 до 13 тис. грн..
4. Для надання одноразової матеріальної допомоги, заявник надає до особистого звернення такі документи:
- ксерокопія паспортного документу, що засвідчує особу заявника та адресу його місця проживання;
- ксерокопія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційогого номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
- копія документа, що підтверджує травму, поранення, контузію, каліцтво, отримані внаслідок безпосередньої участі у бойових діях під час захисту Батьківщини;
- інші документи, що можуть підтверджувати необхідність надання одноразової матеріальної допомоги,
- картка реквізитів для проведення операції попонення карткового рахунку.
5. У разі відсутності необхідного пакету документів, які є необхідними для надання одноразової грошової допомоги (пункт 4 Порядку), заява повертається до заявника для подальшого зібрання документів.
6. Звернення громадян щодо надання одноразової матеріальної допомоги разом із документами, наведеними у пункті 4 даного Порядку, направляються на реєстрацію.
7. Юнаківська сільська рада проводить відшкодування відповідно до кошторисних призначень.
8. Відшкодування здійснюється тільки в межах бюджетних асигнувань, передбачених у сільському бюджеті на вказані цілі.
Секретар сільської ради Ренат НІЗАМІЄВ
Додаток 7
до Програми
Порядок надання одноразової матеріальної допомоги дітям, батьки яких загинули (померли) при виконанні службового обов’язку під час безпосередньої участі у здійсненні заходів з забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії РФ проти України
1. Порядок Надання одноразової матеріальної допомоги дітям, батьки яких загинули (померли) при виконанні службового обов’язку під час безпосередньої участі у здійсненні заходів з забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії РФ проти України (далі – Порядок) визначає механізм надання та виплати одноразової матеріальної допомоги, що надається згідно заходів, передбачених Програмою щодо посилення соціального захисту сімей військовослужбовців на період 2025 року.
2. Матеріальна допомога надається одноразово дітям (до 18 років), які зареєстровані на території Юнаківської сільської ради, батьки яких загинули (померли) при виконанні службового обов’язку під час безпосередньої участі у здійсненні заходів з забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії РФ проти України;
3. Розмір одноразової матеріальної допомоги – 10 тис. грн..
4. Для надання одноразової матеріальної допомоги, законний представник дитини надає до особистого звернення такі документи:
- ксерокопія паспортного документу, що засвідчує особу представника дитини та адресу його місця проживання;
- ксерокопія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційогого номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
- сповіщення про смерть;
- свідоцтво про смерть батька;
- свідоцтво про народження дитини;
- картка реквізитів для проведення операції попонення карткового рахунку.
5. У разі відсутності необхідного пакету документів, які є необхідними для надання одноразової грошової допомоги (пункт 4 Порядку), заява повертається до заявника для подальшого зібрання документів.
6. Звернення громадян щодо надання одноразової матеріальної допомоги разом із документами, наведеними у пункті 4 даного Порядку, направляються на реєстрацію.
7. Юнаківська сільська рада проводить відшкодування відповідно до кошторисних призначень.
8. Відшкодування здійснюється тільки в межах бюджетних асигнувань, передбачених у сільському бюджеті на вказані цілі.
Секретар сільської ради Ренат НІЗАМІЄВ
Додаток 8
до Програми
Порядок
використання коштів місцевого бюджету Юнаківської сільської ради для надання одноразової матеріальної допомоги учасникам бойових дій на території інших держав (Афганістан, інші)
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у місцевому бюджеті відповідно до Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та які перебувають на обліку в Юнаківській сільській раді.
2. Одноразова матеріальна допомога виплачується учасникам бойових дій, які зареєстровані та проживають на території Юнаківської сільської ради.
3. За рахунок коштів місцевого бюджету матеріальна допомога надається одноразово протягом календарного року, у встановленому розмірі 2 тис. грн., до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав (Афганістан, інші).
4. Для одержання одноразової матеріальної допомоги учасники бойових дій надають до Юнаківської сільської ради заяву, в якій зазначають згоду на збір та обробку інформації про персональні дані, які необхідні для призначення матеріальної допомоги та реквізити рахунку в уповноваженому банку, на який перераховується одноразова матеріальна допомога.
До заяви додаються такі документи:
- копія паспорту, що засвідчує особу заявника та адресу його місця реєстрації (з пред’явленням оригіналу);
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) з пред’явленням оригіналу;
- копія посвідчення учасника бойових дій.
- Одноразова матеріальна допомога перераховується на банківський рахунок заявника.
- Розпорядником бюджетних коштів є Юнаківська сільська рада.
7. Ведення бухгалтерського обліку, відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та проведення операцій, пов’язаних з використанням в органах Казначейства та проведення операцій, пов’язаних з використанням коштів, здійснюють в установленому законодавством порядку.
Секретар сільської ради Ренат НІЗАМІЄВ
Додаток 9
до Програми
Порядок
використання коштів місцевого бюджету Юнаківської сільської ради для надання одноразової матеріальної допомоги особам, що постраждали від аварії на ЧАЕС І-ІІ категорії (ліквідаторам)
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у місцевому бюджеті відповідно до Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» та які перебувають на обліку в Юнаківській сільській раді.
2. Одноразова матеріальна допомога виплачується особам, що постраждали від аварії на ЧАЕС І категорії (ліквідаторам), які зареєстровані або проживають на території Юнаківської сільської ради.
3. За рахунок коштів місцевого бюджету матеріальна допомога надається одноразово протягом календарного року, у встановленому розмірі 2 тис. грг., до Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС.
4. Для одержання одноразової матеріальної допомоги особи, що постраждали від аварії на ЧАЕС І категорії (ліквідатори) надають до Нижньосироватської сільської ради заяву, в якій зазначають згоду на збір та обробку інформації про персональні дані, які необхідні для призначення матеріальної допомоги та реквізити рахунку в уповноваженому банку, на який перераховується одноразова матеріальна допомога.
До заяви додаються такі документи:
- копія паспорту, що засвідчує особу заявника та адресу його місця реєстрації (з пред’явленням оригіналу);
- копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника (не подається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) з пред’явленням оригіналу;
- копія посвідчення особи, що постраждала від аварії на ЧАЕС І категорії (ліквідатора).
- Одноразова матеріальна допомога перераховується на банківський рахунок заявника.
- Розпорядником бюджетних коштів є Юнаківська сільська рада.
7. Ведення бухгалтерського обліку, відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та проведення операцій, пов’язаних з використанням в органах Казначейства та проведення операцій, пов’язаних з використанням коштів, здійснюють в установленому законодавством порядку.
Секретар сільської ради Ренат НІЗАМІЄВ
Додаток 10
до Програми
Порядок
здійснення видатків на відшкодування витрат, пов’язаних з наданням
пільг на послуги зв’язку (абонентна плата за квартирний телефон)
окремим категорій громадян, які проживають на території Юнаківської сільської ради
1. Цей Порядок регламентує проведення відшкодування витрат, пов’язаних з наданням пільг на послуги зв’язку (абонементна плата за квартирний телефон окремим категоріям громадян, які поживають на території Юнаківської сільської ради та які мають таке право відповідно до Законів України “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи”, “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”,“Про жертви нацистських переслідувань”, “Про статус ветеранів військової служби і ветеранів органів внутрішніх справ та їх соціальний захист”, “Про охорону дитинства” з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 389 „Про затвердженн Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї” за рахунок коштів районного бюджету.
2. Відшкодування витрат, пов’язаних з наданням пільг за послуги зв’язку (абонементна плата за квартирний телефон) окремим категоріям громадян здійснюється за механізмом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2003 року № 117 „Про Єдиний державний автоматизований реєстр осіб, які мають право на пільги” ( зі змінами) та у розмірах (відсотках), визначених законодавством для відповідних категорій пільговиків.
3. Відшкодування витрат, пов’язаних з наданням пільг на послуги зв’язку (абонентна плата за квартирний телефон) окремим категорій громадян, які проживають на території Юнаківської сільської ради проводиться щомісячно на підставі наданого підприємством (організацією), яка надала послуги зв’язку, до Юнаківської сільської ради “Розрахунку видатків на відшкодування витрат, пов’язаних з наданням пільг” та відповідного комплекту документів, в тому числі який застосовується для автоматизованої звірки наданої інформації.
4. Юнаківська сільська рада проводить відшкодування відповідно до кошторисних призначень. Кошти на відшкодування витрат по наданню пільг перераховуються підприємствам-надавачам послуг на рахунки, відкриті в установах банків
5. Відшкодування здійснюється тільки в межах бюджетних асигнувань, передбачених у сільському бюджеті на вказані цілі.
Секретар сільської ради Ренат НІЗАМІЄВ
Додаток 11
до Програми
Порядок
надання поворотної фінансової допомоги (резервних коштів), що виплачується патронатним вихователям до моменту отримання державної соціальної допомоги
- Цей порядок визначає механізм надання поворотної фінансової допомоги (резервних коштів), що виплачується патронатним вихователям до моменту отримання державної соціальної допомоги.
- Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.08.2021 року №893 «Порядок створення та діяльності сім’ї патронатного вихователя, влаштування, перебування дитини в сім’ї патронатного вихователя» протягом п’яти днів після укладення договору про умови запровадження патронату повинні нарахувати з місцевого бюджету поворотну фінансову допомогу (далі – резервні кошти), що виплачується патронатному вихователю для своєчасного забезпечення потреб дитини, влаштованої до сім’ї патронатного вихователя, до моменту отримання державної соціальної допомоги.
- Сума резервних коштів має відповідати встановленому розміру соціальної допомоги з розрахунку одночасного влаштування до сім’ї патронатного вихователя двох дітей і становить 2,5 прожиткового мінімуму на кожну дитину відповідного віку (до шести років та від шести до 18 років).
Резервні кошти перераховуються на особовий рахунок патронатного вихователя, відкритий у відповідній банківській установі для отримання соціальної допомоги на утримання дитини у сімʼї патронатного вихователя, та є перехідним залишком, який використовується патронатним вихователем для задоволення потреб дитини, влаштованої до сім’ї патронатного вихователя, чи у разі затримки виплат державної соціальної допомоги і поновлюється патронатним вихователем таким чином, щоб перед наступним влаштуванням дитини до сімʼї патронатного вихователя на відповідному рахунку сума цього резерву дорівнювала сумі попередньо виплаченої поворотної фінансової допомоги.
Після припинення/розірвання договору про умови запровадження та організацію функціонування послуги патронату над дитиною патронатний вихователь протягом 10 робочих днів повинен повернути в повному обсязі до бюджету Юнаківської сільської ради кошти попередньо виплаченої поворотної фінансової допомоги.
Якщо, після припинення/розірвання договору про умови запровадження та організацію функціонування послуги патронату над дитиною патронатний вихователь протягом 10 робочих днів не повертає до місцевого бюджету в повному обсязі кошти попередньо виплаченої поворотної фінансової допомоги, то ці кошти стягуються в судовому порядку.
Доцільно проводити розрахунок поворотної фінансової допомоги (резервних коштів) за умови одночасного влаштування до сім’ї патронатного вихователя двох дітей віком від 6 до 18 років (так як сума є більшою і в разі потреби сума резервних коштів буде достатньою. Також, слід враховувати збільшення розміру прожиткового на кожну дитину кожні півроку.
2025 р. | ||
Станом на | 1 липня | 1 грудня |
Діти 6-18 років | 2748 | 2885 |
2,5 прожит-кових мінімумів у роз-рахунку на двох дітей | 13740 | 14425 |
Обсяг фінансування поворотної фінансової допомоги (резервних коштів), що виплачується патронатним вихователям залежить від того, коли створена сім’я патронатного вихователя
Секретар сільської ради Ренат НІЗАМІЄВ
Додаток 12
до Програми
Порядок
використання коштів для поховання сім’ям, в яких померлі на момент смерті були працездатного віку і ніде не працювали
1. Цим Порядком визначається механізм використання коштів, передбачених у місцевому бюджеті Юнаківської сільської ради на поховання померлих громадян, які на момент смерті були працездатного віку і ніде не працювали.
2. Розмір відшкодування за поховання - 4100 грн.
3. Кошти перераховуються на банківський рахунок зявника.
4. Для надання одноразової матеріальної допомоги, заявник надає до особистого звернення такі документи:
- ксерокопія паспортного документу, що засвідчує особу заявника та адресу його місця проживання;
- ксерокопія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду;
- ксерокопія свідоцтва про смерть;
- ксерокопія трудової книжки (за наявності);
- довідка/витяг для отримання допомоги на поховання ;
- картка реквізитів для проведення операції попонення карткового рахунку.
5. У разі відсутності необхідного пакету документів, які є необхідними для надання одноразової грошової допомоги (пункт 4 Порядку), заява повертається до заявника для подальшого зібрання документів.
6. Звернення громадян щодо надання одноразової матеріальної допомоги разом із документами, наведеними у пункті 4 даного Порядку, направляються на реєстрацію.
7. Юнаківська сільська рада проводить відшкодування відповідно до кошторисних призначень.
8. Відшкодування здійснюється тільки в межах бюджетних асигнувань, передбачених у сільському бюджеті на вказані цілі.
Секретар сільської ради Ренат НІЗАМІЄВ
Додаток 13
до Програми
Порядок
фінансування витрат на поховання військовослужбовців та/або осіб прирівняних до них, які загинули (померли) під час проходження військової служби
1. Порядок фінансування витрат на поховання військовослужбовців та/або осіб прирівняних до них, які проживали та були зареєстровані на території Юнаківської сільської територіальної громади (далі - Порядок) розроблений відповідно до Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантій їх соціального захисту», «Про поховання та похоронну справу», постанови Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року № 1445 «Про затвердження Порядку проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасників бойових дій і інвалідів війни» (зі змінами).
2. Порядок визначає механізм здійснення видатків з державного та місцевого бюджетів на фінансування витрат на поховання військовослужбовців та/або осіб прирівняних до них, які брали безпосередню участь у бойових діях або забезпечувати проведення заходів з національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Росії.
3. Фінансування витрат на безоплатне поховання військовослужбовців та/або осіб прирівняних до них, проводиться за рахунок коштів державного та місцевого бюджету у межах обсягів, затверджених на відповідний рік.
4. Головним розпорядником коштів на здійснення поховання військовослужбовців та/або осіб прирівняних до них, є Юнаківська сільська рада.
5. Головний розпорядник коштів здійснює перерахування коштів за послуги: ритуальні, транспортні, кейтерингові та інші, пов’язані з поховання та вшануванням пам’яті загиблих (померлих) військовослужбовців та/або осіб прирівняних до них, в установленому порядку.
6. В разі, проведення поховання загиблого (померлого) військовослужбовця та/або особи прирівняної до нього, близькими родичами загиблого (батьки, дружина, чоловік, діти) головний розпорядник коштів – Нижньосироватська сільська рада здійснює відшкодування витрачених коштів.
7. Відшкодування коштів здійснюється на підставі звернення близьких родичів загиблого до відділу соціального захисту населення Юнаківської сільської ради.
8. Для оформлення відшкодування, близькі родичі загиблого (померлого) військовослужбовця та/або осіб прирівняних до них, подають до відділу соціального захисту населення Юнаківської сільської ради, наступні документи:
заяву;
копію документа, що посвідчує особу;
копію свідоцтва про смерть;
довідка про смерть під час проходження військової служби та/або прирівняної до неї;
договори, акти, накладні (тощо), що підтверджують надання послуг, отримання товарів;
копія довідки за реквізитами з банківської установи.
9. Граничний обсяг на одну особу становить 15,0 тис. грн.:
10. Додаткові ритуальні видатки оплачуються особою, яка зобов’язалась здійснити поховання, без відповідного фінансування за рахунок коштів місцевого бюджету.
11. Оперативний та бухгалтерський облік використання коштів здійснюється головним розпорядником бюджетних коштів відповідно до порядку організації бухгалтерського обліку.
Секретар сільської ради Ренат НІЗАМІЄВ
Додаток 14
до Програми
Порядок
використання коштів місцевого бюджету Юнаківської сільської ради для облаштування місця поховання та встановлення пам’ятників загиблим військовослужбовцям та особам, які приймали безпосередню участь у здійсненні заходів з забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії РФ на території Юнаківської сільської ради
- Цим Порядком визначається механізм використання коштів, передбачених у місцевому бюджеті Юнаківської сільської ради на облаштування місця поховання та встановлення пам’ятників загиблим військовослужбовцям та особам, які приймали безпосередню участь у здійсненні заходів з забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримуванні збройної агресії РФ на території Юнаківської сільської ради.
- В разі встановлення пам’ятника, членам сімей загиблих передбачена компенсація в розмірі, вказаному в рахунку (договорі) або акті виконаних робіт, але не перевищує 30 тис. грн.
- Кошти перераховуються на банківський рахунок надавача послуг або членів сім’ї загиблого в разі отримання компенсації.
Для отримання разової компенсації члени сімей загиблих звертаються із письмовою заявою, до якої додаються:
- копія паспорту громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу;
- копія облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);
- копію документа, що підтверджує статус члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника і Захисниці України;
- копія свідоцтва про смерть Захисника і Захисниці України;
- документ, що підтверджує зареєстроване місце проживання загиблого (померлого) на території Нижньосироватської сільської ради;
- копії документів, що підтверджують родинні зв’язки членів сім’ї загиблого (померлого);
- реквізити рахунку (IBAN), на який має бути перерахована матеріальна допомога;
- копія рахунку (договору) та акту виконаних робіт з виготовлення та встановлення надмогильного пам’ятника;
- письмова заява інших членів сім’ї на перерахування матеріальної допомоги уповноваженому члену родини
- Граничний обсяг на одну особу становить 30 тис. грн.
- Розпорядником бюджетних коштів є Юнаківська сільська рада.
- Ведення бухгалтерського обліку, відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та проведення операцій, пов’язаних з використанням коштів, здійснюють в установленому законодавством порядку.
Секретар сільської ради Ренат НІЗАМІЄВ
Додаток 15
до Програми
Порядок
використання коштів для поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання та осіб, від поховання яких відмовилися рідні
1. Цим Порядком визначається механізм використання коштів, передбачених у місцевому бюджеті Юнаківської сільської ради на поховання померлих одиноких громадян, осіб без певного місця проживання та осіб, від поховання яких відмовилися рідні.
2. Відшкодування за поховання проводиться відповідно до фактичних витрат.
3. Граничний розмір відшкодування не перевищує 12 тис. грн.
- Кошти перераховуються на банківський рахунок надавача послуг.
- В разі звернення родичів померлих одиноких громадян, про існування яких не було відомо правоохоронним органам, щодо надання їм оригиналів документів про підтвердження факту смерті, поховання яких відбулося за рахунок коштів бюджету Юнаківської сільської ради, на підставі представлених ними підтверджуючих документів про родинні зв’язки з померлими громадянами та документів про відшкодування видатків на поховання родичів до бюджету Юнаківської сільської ради, видається розпорядження про видачу оригиналів документів про підтвердження факту смерті.
- Розпорядником бюджетних коштів є Юнаківська сільська рада.
- Ведення бухгалтерського обліку, відкриття рахунків, реєстрація, облік бюджетних зобов’язань в органах Казначейства та проведення операцій, пов’язаних з використанням коштів, здійснюють в установленому законодавством порядку.
Секретар сільської ради Ренат НІЗАМІЄВ